piątek, 2 sierpnia 2013

Karteczki Monster High

Od jakiegoś czasu zapowiadałam kupno nowej serii Monster High, i na reszcie się zdecydowałam na nie po tym gdy pojawił się sprzedawca chcący za nie normalnej ceny :) Są one urocze i zauważyłam że są też szersze od starych karteczek przez co zastanawiam się nadal czy to aby napewno ST.Majewki był producentem tych nowości? Niestety nie dostałam karteczek w oryginalnych opakowaniach więc nie mam szansy potwierdzenia  tego faktu, będę musiała chyba poszperać w internetowych księgarniach sprzedających te karteczki bo one zazwyczaj piszą kto jest producentem danego produktu :3
Oto i same karteczki:







Tak wogóle to byłoby fajnie gdyby na karteczkach zaczęły pojawiać się też inne postacie z Monster High albo bynajmniej żeby wydawcy karteczek zaczęli używać innych wektorów bo nie wiem jak wy, ale mi powoli zaczynają się przejadać te same pozy monsterek. Karteczki i tak fajne, ale szału nie ma.

3 komentarze:

  1. Oliwia Florkowska gdzie je kupiłaś?
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są M E G A - link na mojego bloga w linku zapraszam, tu każdy mile widziany, posy codziennie treść - MH, karteczki, książki oraz MSP zapraszam Majek2002 ♥ https://majekblog.blogspot.com/ oto link.

    OdpowiedzUsuń